قوانین و مقررات

  • وب سایت نوپایش به هیچ سازمان و یا نهاد دولتی و نیمه دولتی وابسته نیست و به صورت کاملاً خصوصی اداره می شود و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق دکتر محمد طالبی کلاله میباشد.
  • درج آگهی و تبلیغات و کلاً هر فعالیت آموزشی و پژوهشی در وب سایت نوپایش منوط بر تاییدیه کارشناس گروه نوپایش و عبور از فیلترهای موجود در این مجموعه می باشد. لذا هرگونه محتوا موجود در وب سایت از حمایت و گارانتی این مجموعه برخوردار است.
  • وب سایت نوپایش علیرغم اینکه اخبار و تازه های مندرج در وبسایت خود را با ذکر منبع از معتبرترین وب سایتهای ایران و جهان ترجمه و نقل می کند ؛ هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای اخبار مندرج ندارد.
  • انتشار هر محتوای آموزشی در سایت نوپایش با رضایت مولف اثر و به صورت انحصاری در این وبسایت میباشد.
  • حقوق معنوی تمامی مطالب و محتواهای منتشر شده در وبسایت نوپایش؛ اعم از اخبار ، اسناد و مدارک متعلق به گروه آموزشی و مهندسی نوپایش بوده و ممکن است شامل اشکالات تحریری و یا غیرعمدی باشد.لذا مجموعه این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هرزمان و در صورت صلاحدید خود ؛ نسبت به رفع هر نوع اشکال یا حذف قسمت یا قسمت هایی از آن اقدام نماید.
  • تمامی محتوای منتشر یافته در سایت نوپایش تحت حفاظت حقوق کپی رایت بوده لذا هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وبسایت به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم ؛ بدون اخذ مجوز از مدیرت این مجموعه، ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • همانگونه که وبسایت نوپایش برای مطالب و محتوای خود با توجه به بند هشتم ؛ حق کپی رایت را محفوظ میدارد؛ برای دیگر سایت ها ؛ نویسندگان و فعالان عرصه مهندسی عمران و جامعه مجازی کشور نیز ؛ حق کپی رایت را محترم شمرده و خود و کاربران خود را ملزم به رعایت آن میداند. لذا انتشار هر مطلب و یا فعالیتی که قوانین کپی رایت مولفین اثر را نقض می کند ؛ در وب سایت هیچ گونه جایگاهی نخواهد داشت.
  • هر کاربر مجاز به ثبت تنها یک نام کاربری است و در صورت مشاهده تمامی اکانت های کاربر متخلف برای همیشه بسته خواهد شد. همچنین تمامی کاربران موظف هستند کلیه فیلدهای موجود در بخش ثبت نام را بصورت حقیقی وارد کنند ؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود که اطلاعات شخصی و حرفه ای خود را به درستی ثبت کنند. قابل توجه است که کاربرانی که تمامی اطلاعات خود را به درستی و کامل وارد میکنند از مزایا و امتیازات ویژه ای برخوارد خواهند بود.
  • اطلاعات شخصی کاربران از جمله شماره تلفن همراه کاربران نزد سایت به امانت میماند و به هیچ وجه در اختیار موسسات و شرکت های دیگر قرار نخواهد گرفت. از شماره تلفن همراه و ایمیل کابران صرفا جهت اطلاع رسانی اخبار سایت به کاربران استفاده خواهد شد.
  • استفاده از نام های ناپسند و غیراخلاقی به عنوان نام کاربری ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
  • بندهای ذکر شده در فوق ؛ قوانین و مقررات جاری وب سایت نوپایش هستند. لذا مجموعه این حق را دارد تا در هر زمان و بر طبق صلاحدید خود ؛ تمام و یا قسمتی از بندهای فوق را تغییر داده و یا بر حسب مقتضیات زمان ؛ قوانین جدیدی را تعریف نماید. همچنین کاربران محترم در صورت تمایل جهت ادامه فعالیت خود در وب سایت آموزشی و مهندسی نوپایش ملزم به رعایت قوانین جاری در طی زمان می باشند.